TAWARAN : Diperlukan Segera

Salam sejahtera semua.

Saya nak minta tolong rakan blogger agar dapat mengiklan / memaklumkan di mana - mana (emel, blog atau apa sahaja tawaran syarikat saya ni) Oleh sebab bos saya memerlukan segera, jadi saya tak sempat nak umum kat mana - mana kecuali kat forum ni. Jadi, minta tolong rakan blog saya war - warkan pada sesiapa sahaja sebelum 1 JULAI 2008 (Tarikh tutup)

Syarikat baru saya iaitu Herba Traditional Sdn Bhd (814325-P) ingin mengupah :-
  1. Freelancer Anccountant
    • Boleh bekerja segera / paling lewat 1 Julai 2008.
    • Berkelayakan / berpengalaman.
    • Mempunyai penampilan menarik dan sopan.
    • Boleh berkomunikasi dengan baik.
    • Berada dalam kawasan KL / Selangor.
    • Berkelulusan akademik yang baik dan mempunyai sijil akauntan yang bertauliah.
    • Boleh berkomunikasi dalam Bahasa Melayu dengan baik.
    Calon - calon yang ingin memohon jawatan ini, diminta mengirim resume kepada saya, sama ada melalui emel (herba.traditional [(at)] gmail.com), pos ( Penolong Pengurus, Herba Traditional Sdn. Bhd, Suite 109, Anjung Rahmat Inn, Batu 6 Jalan Gombak, 53100 Kuala Lumpur) atau datang sendiri ke pejabat kami, sebelum 1 JULAI 2008. Setiap calon mesti memaklumkan saya dari mana mereka baca iklan ini bersama resume anda (Tapi, jangan la letak dalam resume anda )
  2. Plastic Bottle Manufacture
    Syarikat saya memerlukan SEGERA mereka yang terlibat dalam terlibat dalam pembuatan botol plastik (syarikat). Kami perlu dalam kuantiti yang banyak. Sesiapa yang layak, diminta nyatakan SEBUT HARGA melalui emel kepada saya, poskan kepada alamat syarikat seperti di atas, datang sendiri atau telefon Pengurus Syarikat Herba Traditional Sdn Bhd, Puan Zaiton Awalludin ( HP : +6017 - 225 4875 ). Hubungi kami dengan segera selewat - lewatnya sebelum / pada 25 Jun 2008 (Pukul 5 petang).
Jadi, saya minta jasa baik anda semua untuk maklumkan pada sesiapa yang layak. Pertolongan saudara/i amat saya hargai dan saya ucapkan ribuan terima kasih. Semoga Allah membalas jasa anda baik anda.

Sekian, terima kasih.

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama

Hubungi saya :

Badruzamani Azmi
Manager
Valina Rabbitary Agro Farm
Bilik 132
Anjung Rahmat Inn
Batu 6, Jalan Gombak, Kuala Lumpur, 53100
Malaysia
Mobile: 0134177752
badruzamani_azmi@yahoo.com
nak KAYA kena ada DUIT
Visit MyBlogLog and get a signature like this!