Information Overload

Kerana adanya kemudahan internet, kita mempunyai kemudahan untuk mencari duit dan juga mencari information yang kita ingini dengan cepat dan juga tepat ,tetapi hari ini tahukah anda penyakit yang dihadapi oleh ramai orang-orang yang selalu mencari duit di dunia internet adalah penyakit apa ? ye..betul tu, penyakit limpahan maklumat ataupun dalam Bahasa Englishnya ialah Information Overload .

Oleh kerana sejumlah besar maklumat yang tidak berguna seseorang itu terima setiap hari, kita perlu mempunyai satu kemahiran individu bagaimana untuk tidak mengendahkan maklumat yang tidak berguna..Saya dalam permulaan mencari duit di internet pun mengalami penyakit yang sama, iaitu nampak maklumat yang best ambil sahaja, sehingga sampai pening kepala, keliru, tak tahu bagaimana nak mulakan sesuatu ,jadi ini adalah satu penyakit yang berbahaya, adakah anda juga menglamai keadaan yang sebegini ?

Tetapi jangan risau ye..penyakit yang kita hadapi ini, tak payah makan ubat pun boleh ubati,. Penyakit zaman moden ini boleh diubati hanya dengan kita berubah beberapa prinsip sahaja. Setelah saya membaca ebook percuma ini, saya sudah dapat jawapan.Memang kata betul penulis, kadang-kala kita telah menghadapai penyakit yang sebegini tetapi kita masih tidak ketara. Ebook percuma penyakit limpahan maklumat (Information Overload ) ini akan memberitahu anda mengapa penyakit ini terjadi ? Salah siapa ? dan juga yang paling penting adalah cara untuk mengubati.

Dalam ebook ini akan memberitahu anda 6 tips yang dijelas denagn teliti dan juga senang faham, jadi kepada sekalian yang ingin tahu cara-cara ini, boleh dapatkan disini dengan percuma sahaja.

KLIK SINI

Rujukan : Wikipedia

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama

Hubungi saya :

Badruzamani Azmi
Manager
Valina Rabbitary Agro Farm
Bilik 132
Anjung Rahmat Inn
Batu 6, Jalan Gombak, Kuala Lumpur, 53100
Malaysia
Mobile: 0134177752
badruzamani_azmi@yahoo.com
nak KAYA kena ada DUIT
Visit MyBlogLog and get a signature like this!