Semua orang mempunyai impian dan azam untuk dicapai dalam hidup ini tidak kiralah sebesar mana pun impian tersebut. Tanpa impian dan azam, percayalah bahawa hidup anda selama ini adalah sia-sia sahaja kerana tanpanya, hidup anda tidak bermakna langsung.

Apakah impian dan azam yang ingin anda kecapi? Adakah anda mengimpikan hidup mewah, rumah besar, kereta sport dan sebagainya? Adakah anda ingin mengelilingi satu dunia dengan berbasikal? Adakah anda ingin membuka yayasan kebajikan sendiri untuk membantu orang yang tidak berkemampuan? Adakah anda ingin memiliki sebuah syarikat besar?

Percayalah bahawa dengan memiliki impian dan azam sebegini membuatkan hidup anda lebih bermakna dan mempunyai target untuk dicapai.

Namun begitu adakah untuk mencapai impian tersebut merupakan impian yang kosong?

Oh, dukacitanya dimaklumkan bahawa ia hanya merupakan impian yang kosong JIKA anda tidak tahu bagaimana untuk mencapainya. Sedar atau tidak, sebenarnya kita sendiri telah menyebabkan impian kita mustahil untuk dicapai kerana kita sering memberikan alasan untuk mengelak dari mencapainya. Dan sedar ataupun tidak sebenarnya setiap kali anda mengatakan bahawa ianya mustahil, ia merupakan satu doa dan anda semestinya tidak dapat mengapai impian anda.


Jadi, Bagaimanakah caranya untuk mencapai impian tersebut?

Hanya ada dua cara utama iaitu BERHENTI BERALASAN dan pastikan MINDSET ANDA berada dalam keadaan yang betul. Dengan dua cara inilah yang dapat membantu anda mengapai segala impian anda dan percayalah anda juga boleh mendapatkan apa juga yang anda impikan walaupun ia sukar. Inilah rahsia sebenar bagaimana untuk anda mendapatkan apa yang dihajati!


Bagaimana pula untuk memastikan mindset dalam keadaan yang betul?

Caranya agak ringkas tetapi anda perlu mempelajarinya. Cara untuk memastikan mindset anda berada dalam keadaan yang betul mengikut naluri impian anda adalah dengan menguasai minda anda! Dengan menguasai minda anda, untuk menikmati kejayaan, kekayaan dan sebagainya menjadi amat mudah untuk anda.

Pihak Evolusi Minda telah menganjurkan satu seminar khas untuk membantu anda menguasai minda anda. Seminar ini sangat istimewa kerana ia mampu mengubah hidup anda menjadi lebih baik setelah anda mempelajari cara untuk menguasai minda secara praktikal. Kini masa depan anda sangat cerah dan kejayaan dan kekayaan akan menjadi milik anda.

Berikut merupakan maklumat mengenainya:




Hari & Tarikh : Ahad, 10 Ogos 2008
Tempat : Hotel Armada, Petaling Jaya
Masa : 8 a.m - 5 p.m
Pakaian : Bebas Asalkan Selesa
Harga : RM398 sahaja

(Segala Kelengkapan Disediakan Oleh Pihak Evolusi Minda)


Jadi marilah kita bersama-sama menggapai impian kita bersama-sama dengan mempelajari cara untuk menguasai minda di Seminar Evolusi Minda ini.

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama

Hubungi saya :

Badruzamani Azmi
Manager
Valina Rabbitary Agro Farm
Bilik 132
Anjung Rahmat Inn
Batu 6, Jalan Gombak, Kuala Lumpur, 53100
Malaysia
Mobile: 0134177752
badruzamani_azmi@yahoo.com
nak KAYA kena ada DUIT
Visit MyBlogLog and get a signature like this!